Foodora on kyllä surkea sivusto
Foodoran kuskit harhailevat ties missä ja kun vihdoin löytävät ovelle, ruoka on jo kylmää. Kuskit eivät myöskään ymmärrä asiaa "kontaktiton toimitus" vaan jäävät minuuttitolkulla pimpottelemaan ja koputtelemaan ovelle. Viimeisimmällä kerralla alkoi potkimaan ovea ja huusi suu sauhuten kuinka on myöhässä (lisätiedoissa luki että jättäisi oven taakse). Ja tietenkin hyvitys 5e -etusetelinä Foodoralle. Harmi vaan jää käyttämättä, en halua kylmää ruokaa saati koronaa.
Kommentit (5)
Siis kuskit on surkeita, eikä sivusto. Vähän tarkkuutta näihin aloituksiin
Ruuat tulleet kylminä perille turhan monesti. Asiakaspalvelu täysin olematon, suoraa yhteyttä ei saa millään ja hyvityksiä ylipitkäksi venyneen kuljetuksen vuoksi syömäkelvottomista ruuista saa odottaa viikkotolkulla, jotka nekin saa etukuponkien muodossa. Yrityksen aika-arviot kuljetuksille ovat aivan naurettavia; ilmeisesti Foodoralla aika kuluu jotenkin hitaammin kuin meidän muiden, sillä tilauksen seurannassa 6 minuuttia foodora-aikaa kestää oikeassa maailmassa joskus jopa yli puoli tuntia. Täysin ala-arvoista toimintaa.
Aika tyytyväinen olen ollut. Kerran oli tämä vesi kielellä ennakkotilauksen teko, ja ravintolan auettua meni vielä tunti, ennenkuin ilmoittivat että eivät toimita tilausta. Sain foodoran kautta rahat kyllä takaisin.
Pitäisikö Foodora muuten ääntää suomalaisittain "foodora" vaiko ruotsalaisittain "fuudora"?
Tilasin ruokaa yli tunti sitten burger kingistä foodoran kautta. Tunnin odottelun jälkeen minulle ilmoitetaan että tilauksesi on perutru. Rahat lähti tililtä ja mistään ei saa numeroa foodoraan. En tilaa ikinä enään foodoran kautta.