Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vastaamo ei ole vieläkään ottanut yhteyttä eikä niiden tietosuojavastaava vastaa.
23.10.2020 |
Ärsyttävää miten vetelää toimintaa. Samalla kerralla mukana ollut kumppani sai varoitusviestin, mutta minä en edes kysymällä. Mitenkäs muut?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Postaa nimes niin voin kattoo onko sun filut jo saatavilla
Auttaisikohan jos ottaisi johonkin lehteen yhteyden?
Vierailija kirjoitti:
Postaa nimes niin voin kattoo onko sun filut jo saatavilla
Maura Mannakorpi.
Medialta meni joku pari päivää tajuta miten isosta jutusta tässä on kyse. Ilman AV-palstaa eivät varmaan vieläkään olisi tajunneet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkä vain kumppanisi antoi käyntinne yhteydessä sähköpostiosoitteensa?
Alue: Aihe vapaa
Ei sieltä Vastaamosta mitään vastata. Olen itsekin yrittänyt olla yhteydessä.