Lue keskustelun säännöt.
Maailma on täynnä sääntöjä. Noudatatko ja miksi?
Kommentit (3)
Kaikkia en noudata. Käytän omaa järkeäni. Ehkä helppo esimerkki on tyhjä risteys, jossa jalankulkijoille on punaiset, mutta ketään ei näy missään. Kävelen päin punaisia. Näin tehdessäni hyväksyn sen pienen todennäköisyyden, että jostain materialisoituu kuitenkin auto ja se ajaa päälleni. Mutta en minä ole lotossakaan koskaan voittanut, joten ei osu tämäkään kohdalleni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ihmiset eivät noudata valtion ravitsemus-, alkoholi-, eikä liikuntasuosituksia. Samat kansalaistottelemattomat ihmettelevät, miksi joku ei noudata maskisuositusta.
On niitä ihan hyvä noudattaa, ni pysyy hengissä.