Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mies ajattelee, jos nainen lihoo raskausaikana?

Vierailija
19.10.2020 |

Monethan säilyvät samanlaisena pötkylänä ja heillä on vain pallo mahan kohdalla. Ja se pallo jää synnytyslaitokselle, ja mahdolliset parit lisäkilot lähtevät imettäessä hyvin nopeasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat raskauden jälkeen sellaisia leipurin näköisiä.

Vierailija
2/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis pallo tulee kotiin, ei jää synnytyslaitokselle. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen painon kuuluukin nousta. Jo pelkästään verimäärän lisäys painaa kilon. Imettämiseen tarvitaan rasvaa, joten rasvan lisäys on muutaman kilon. Elimistö voi myös kerätä nestettä ja se poistuu sitten synnytyksen jälkeen. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä miehet ajattelevat naisen painonnoususta raskausaikana.

Vierailija
4/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä on täysin luonnollista. Tavallisilla ihmisillä ei ole pakkomielle tätä painosta, omasta tai toisten. Vauvan kanssa on suurempiakin murheita kuin muutama kymmenen kiloa ylipainoa.

Vierailija
5/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tämä on täysin luonnollista. Tavallisilla ihmisillä ei ole pakkomielle tätä painosta, omasta tai toisten. Vauvan kanssa on suurempiakin murheita kuin muutama kymmenen kiloa ylipainoa.

Muutama kymmenen?

Vierailija
6/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen raskausaikana on eri asia kuin painonnousu. Olen itse raskaana ja paino saa nousta. Tavoite kuitenkin on, että se on raskauteen liittyvää painonnousua, joka jäisi lähes kokonaan synnärille lasta lukuunottamatta. Muutamat rasvakilot kuuluvat raskauteen, mutta ei silti raskauden aikana tarvitse hulluna lihoa.

Vierailija
7/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos synnyttämisen jälkeen jää muutama kymmenen kiloa ylipainoa, niin siinä on saanut lihoa jo ihan reippaasti. Kannattaisi varmaan raskauden aikana panostaa siihen, ettei raskauden jälkeen sitten ole niin paljon laihdutettavaa.

Vierailija
8/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä yhtään miesten mielipidettä?

Vierailija
9/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen miettii kun mies on lihonnut 10kg viiden vuoden päästä ilman mitään syytä?

Vierailija
10/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Kyllä neuvolassa oltiin huolissaan mun painosta että sitä on liikaa kun olin 7kk raskaana ja vaaka näytti 74kg olen 175cm pitkä. Että ei kai se ihan sama ole ainakaan terveyden kannalta.

Vierailija
11/11 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Kyllä neuvolassa oltiin huolissaan mun painosta että sitä on liikaa kun olin 7kk raskaana ja vaaka näytti 74kg olen 175cm pitkä. Että ei kai se ihan sama ole ainakaan terveyden kannalta.

Ai no ei mun kohdalla oltu huolissaan, vaikka jo ennen raskautta olin tuon 175cm ja 74kg =normaalipainoinen. 7 kk kohdalla taisin painaa 80-81 kg ja tämäkin oli ihan sopivaa.