Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En jaksa enää iloita muiden puolesta
16.10.2020 |
Ahdistaa ja masentaa koko ajan kuunnella toisten mahtavista onnenpotkuista, uramahdollisuuksista tai upeasta parisuhteesta. En jaksa enää :( itsellä menee koko ajan huonommin ;( ja tiedän ettei toisten onni ole minulta pois, mutta tuntuu niin pahalta katsoa sitä vierestä, kun itsellä menee huonosti..haluaisin jopa täysin eristäytä kun en jaksa enää esittää
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa