Lue keskustelun säännöt.
Onko täällä muita jotka olivat Lemmilässä 60/70-luvulla?
12.10.2020 |
Olisi asiaa teille jotka olitte lemmilässä 60 ja 70 luvun vaihteessa siellä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla