Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
auttakaanyj ok u mun koneen kanssa
03.06.2009 |
välilyöntiä eiannatehä,kestää3sek,ennen,kuin,näkyy,sittenehdottaa,salasanan,tallentamista,kun,kirjoitan,tänneja,riviä,ei,anna,vaihtaa
Kommentit (3)
asetuksissailmeisestijota inhäikkää ,sori,josetsa a,sel vääääarrrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggh hhhhhhhhhhhhhhpittuuuu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vesisoft single sing on?????????????
Alue: Aihe vapaa
mutta en oikein saa tätä toimimaan...
olisko jotain nörttiä paikalla?
ap