Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaisiko joku neuvoa miten kuluttajan pitäisi toimia?

Vierailija
06.10.2020 |

Olen myynyt zadaa palvelussa vaatteita yht 400e, mutta he eivät maksa tililleni rahoja vaikka ensimmäisestä arvostelusta on kulunut nyt 11 päivää. Heidän mukaansa rahat pitäisi siirtyä tilille 3-5 arkipäivän kuluessa. Olen ottanu monta kertaa yhteyttä ja ovat vain vastanneet että selvittävät asiaa, mutta minuun ei olla oltu yhteydessä takaisin. Heille ei ole edes mitään puhelinnumeroa johon voisi soittaa.. Voiko tästä valittaa johonkin kuluttajalautakuntaan tms? Onko muilla samanlaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/

Tee ihan virallinen reklamaatio vaikka tuolta löytyvän "avustajan" kautta. Itse olen huomannut, että jos pistää vähän virallisemman näköistä liitettä sähköpostiin selkeässä muodossa ja tiukoilla ukaaseilla ja näkevät, että on jo käyty omat oikeudet kuluttaja-asiamiehen sivuilta selvittämässä, asioita alkaa tapahtua pikkuisen eri tahtiin. Tuolta löytyy myös ohjeet jatkotoimenpiteisiin, jos ei tuohonkaan reklamaatioon reagoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta! Katsotaan, josko 3 kerta toden sanoisi

Vierailija
4/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko rahat?