Osaisiko joku neuvoa miten kuluttajan pitäisi toimia?
Olen myynyt zadaa palvelussa vaatteita yht 400e, mutta he eivät maksa tililleni rahoja vaikka ensimmäisestä arvostelusta on kulunut nyt 11 päivää. Heidän mukaansa rahat pitäisi siirtyä tilille 3-5 arkipäivän kuluessa. Olen ottanu monta kertaa yhteyttä ja ovat vain vastanneet että selvittävät asiaa, mutta minuun ei olla oltu yhteydessä takaisin. Heille ei ole edes mitään puhelinnumeroa johon voisi soittaa.. Voiko tästä valittaa johonkin kuluttajalautakuntaan tms? Onko muilla samanlaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?
Kommentit (4)
https://www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta/reklamaation-tekeminen-yritykselle/
Tee ihan virallinen reklamaatio vaikka tuolta löytyvän "avustajan" kautta. Itse olen huomannut, että jos pistää vähän virallisemman näköistä liitettä sähköpostiin selkeässä muodossa ja tiukoilla ukaaseilla ja näkevät, että on jo käyty omat oikeudet kuluttaja-asiamiehen sivuilta selvittämässä, asioita alkaa tapahtua pikkuisen eri tahtiin. Tuolta löytyy myös ohjeet jatkotoimenpiteisiin, jos ei tuohonkaan reklamaatioon reagoida.
Kiitos tiedosta! Katsotaan, josko 3 kerta toden sanoisi
up