Voiko tällaisesta tehdä valitusta. Taksi.
Tänään vajaan puolen tunnin matka. Kun astuin sisään vastaan pelmahti käsittämätön hajusteiden löyhkä, erittäin vahva. Mulla maski joka tapauksessa, ei lieventänyt mitään. En ole mikään hajuallergikko, mutta kirjaimellisesti meinasin oksentaa, pääsärky vielä pari tuntia matkan jälkeen. Hiukset haisee vieläkin. Tämä yletön hajusteiden käyttö normaalia tietyillä ryhmillä, mutta onko mun pakko kestää se. Kysymyksessä luotettava iso taksi firma pk-seudulla.
Kommentit (17)
Tietenkin voit antaa firmalle palautetta ihan mistä tahansa. Kyllä heitä kiinnostaa asiakkaiden viihtyvyys.
Ap mietti matkalla, että voisko pyytää kuskia avaaman ikkunan, mutta ajattelin, että ei ehkä korrektia. Käytän takseja aika paljon ja eka tämmöinen pään hajottava kokemus.
Miksi ei olisi korrektia pyytää avaamaan ikkuna tai jopa avata se itse, jos mahdollista (yleensä kai on)? Sinä olet maksava asiakas.
Niin olin, maksava asiakas, mutta olen kai nynny, kun aattelin, että loukkaan kuskia. Joo. Suihkuun ja tukka puhtaaksi.
Ei kai se kuskin vika ole, jos edellinen asiakas oli kaatanut hajuvesipullon päälleen.
Pyydä seuraavalla kerralla allergiataksi. Näin saadaan nekin yleistymään, kiinnittävät enemmän huomiota asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei olisi korrektia pyytää avaamaan ikkuna tai jopa avata se itse, jos mahdollista (yleensä kai on)? Sinä olet maksava asiakas.
Ehkä ulkomaalainen kuski, joka nyt vain erinäisistä syistä omaa erilaisen tuoksun kuin kantasuomalainen kuski? Onko rasistista huomauttaa tai reagoida?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kuskin vika ole, jos edellinen asiakas oli kaatanut hajuvesipullon päälleen.
Olin rivien välistä lukevinani, että haju lähti taksinkuljettajasta. Eräistä maista peräisin olevilla on tapana käyttää erittäin voimakkaita hajusteita, olen itsekin kohdannut tällaisia henkilöitä asiakaspalvelutyössä.
Vierailija kirjoitti:
Ap mietti matkalla, että voisko pyytää kuskia avaaman ikkunan, mutta ajattelin, että ei ehkä korrektia. Käytän takseja aika paljon ja eka tämmöinen pään hajottava kokemus.
Siellä takanako ei ollut avautuvia ikkunoita? Minkä vuosimallin Ladalla oikein olitte liikenteessä? Ota Kovanen tai Taksi Helsinki seuraavalla kerralla, niiden autot on tältä vuosituhannelta, noi uberit voi olla ihan mitä vaan.
Jos oli mieskuski, niin siitä saa valittaa. Naiskuskille ei saa valittaa, koska naisilla on oikeus omaan ruumiiseensa suihkuttaa haluamaansa löyhkää niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se kuskin vika ole, jos edellinen asiakas oli kaatanut hajuvesipullon päälleen.
Sen edellisen asiakkaan olisi voinut pakata vaikka ruumissäkkiin matkan ajaksi etteivät seuraavat joutuisi kärsimään epämiellyttävästä löyhkästä
Ei tarvitse olla ulkomaalainen löyhkätäkseen hajusteille.
Kahden viime viikon aikana olen kohdannut kolme tosi pahaa tapausta.
Yksi työkaveri, yksi asiakas, yksi lenkkipolulla ohi juossut. - Ulkona sentään pystyy pidättämään hengitystä 50 metriä, jotta pääsee taas raittiiseen ilmaan.
En käsitä, mistä pystyy hankkimaan jotain niin karmean hajuista mönjää ja vielä pystyy hieromaan sitä naamaansa tai mihin nyt hieronevatkaan.
Kai otit kuitin mistä näet auton numeron ja kellonajan? Ilmoitus taksitarkastajalle.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus taksitarkastajalle.
Pidä huolta että soitat oikeaan taksitarkastajaan, esimerkiksi jos oli Lähitaksin auto niin älä soita Taksi Helsignin taksitarkastajalle, jne.
Lykka till jos sattui olemaan joku näistä villitakseista.
Voi tehdä.
Esimerkiksi vauvapalstalle.
Kyseiselle kuljettajalle tai hänen edustamalleen yritykselle taas ihan turhaa..