Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Päivi R. vastasi Tuurelle
11.09.2020 |
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a14196c1-8759-4111-93a0-088d90…
Kyllä päivi on oikeassa, se nyt vaan on tosiseikka, että sukupuolia on tasan kaksi. Jokainen saa olla mitä on, mutta tosiasiaa ei voi muuttaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Erittäin tyylikäs ja kiihkoton vastaus Päivi Räsäseltä, ihan niin kuin aikuisen kuuluukin lapselle vastata. Kun vertaa Tuiren ja Päivin kirjoituksia, niin voe voe........melkoinen ero aikuisen hyväksi.
Ja vain mies ja nainen voi lisääntyä, niin luonto sen on tarkoittanut.
Loput 58 kpl "sukupuolta" voi marssia ja heilutella lippuja, mutta se ei teille lisääntymiskykyä tuo, mikä on luonnon tarkoitus jos katsotte minne tahansa ympärillenne.