Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Boozt.com- vainoharhainen nettikauppa

Reilu asiakas
18.08.2020 |

Boozt.com evää vaatetilaukset seuraavana arkipäivänä "reilun kaupan" periaatteiden perusteella. Vastauksena asiakaspalvelusta sain tiedon, että väärinkäytösepäilyn vuoksi kauppa ei myy minulle mitään. Vuoteen en ole sieltä mitään tilannut, eikä maksuhäiriöitä ole. Odotan kiinnostuneena lisäselvitystä siitä, mistä väärinkäytöksestä minua reilun meiningin nimissä epäillään 😅 Toivottavasti ko. kaupan kautta tuotteita myyvät ja ostavat tahot havahtuvat siihen, missä mennään. Meneekö tämäkin verkkokauppa hobby hallin vanavedessä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa palautuksia aiemmin? 

Vierailija
2/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri syytön ,Aina toisissa vika.Voi ressukka , raukka .Sääli .,sääli!

Vierailija
4/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-11174675

Joku toinenkin törmännyt samaan. Onhan noita kauppoja, pitäkööt boozt kiinni niistä asiakkaista jotka sillä vielä on

Vierailija
5/5 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pitkästä aikaa (siis oikeasti reilusti yli vuoteen) tein tilauksen ja seuraavana päivänä tuli vastaava viesti että "reilun kaupan" nimissä tilaukseni on peruttu. 

Tilasin sitten zalandolta saman tuotteen mutta olipahan outo kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi