Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi oululaiset eivät osaa käyttäytyä?
08.08.2020 |
Juostaan jonkun julkkiskokin perässä pitkin kaupunkia, otetaan kuvia salaa (tollo käytti salamaa) ja sitten ylpeänä kiherrellään Seiskalle että eivät turvamiehet tajunneet että kuvat voi palauttaa poistetusta kansiosta.
Noloja juntteja ! Hyi hel.
Kommentit (2)
Oulu yritti olla Nokian vanavedessä Teknologiakaupunki Oulu, nyt on Nokian hiiltyneet rauniot ja Junttikaupunki Oulu. Alvar Gullichsen teki 2001 Oululle installaation "Kvanttihyppy", jossa irvailtiin oululaisten nousukasmaisuudelle. Kaupunki poistikin teoksen jo 2005 ja laittoi sen varastoon piiloon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oululaiset nyt ovat mitä ovat, ei niistä sisäsiistejä saa.