Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hikitahra ei lähde vaatteesta pois etikalla ja ruokasoodalla? Ei edes valkaisuaineella?

Vierailija
08.08.2020 |

Netissä sanotaan että noiden keinojen pitäisi auttaa mutta mitään ei tapahdu. Hikitahra on ja pysyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan ollut

Vierailija
2/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja tehokkain keino on kun otat sakset ja leikkaa hikitahrat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kauan ollut

Eilisestä asti. Aamulla otin pois kun hikoilin koko yön. Voi siis olla eträ tahra ehti olemaan vaatteessa liian kauan. Todella harmi, oli oma lempipaita. 😕

Ap

Vierailija
4/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ja tehokkain keino on kun otat sakset ja leikkaa hikitahrat pois.

No en nyt ala leikkelemään paitaa, memee vaate pilalle kun siihen leikkaa aukkoja sinne ja tänne. Todella tyhmä ohje. 😕

Ap

Vierailija
5/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä Ap vain mustia vaatteita niin ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
6/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne puhdistuu, mutta hikoillessa kun se vaate lämpiää, niin jo haisee taas, vaikka millä olisi pesty.

Sellaista oli vaihdevuosissa, vaikka kuinka peseytyi ja käytti deodoranttia, niin jos kerran sattui hikoontumaan kainalot joku vaate päällä, niin ei sitä enää juuri voinut käyttää. Onneksi sittemmin tuli noita parempia kuivana pitäviä (alumiini) deodorantteja ja liika hikoilukin lakkasi iän myötä.

Vierailija
7/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tyhmiä? Osta uusi paita.

Vierailija
8/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele! Ruokaspodaa ja etikkaa käyttänyt jo monta vuotta ja kyllä lähtee. 0/5

Vierailija
9/9 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kova hikoilemaan helteillä eikä mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia kellastumisen kanssa. Ne joilla on, eivät varmaan käytä tarpeeksi jytyjä pesuaineita vaan jotain ekotuotteita. Kyllä pinttyneetkin tahrat lähtee kunnon aineilla, jos ei millään muulla niin kloriitilla ainakin, mulla lähtee sillä jopa menkkatahrat vaikka ne olisi olleet jo pitkään ja ehtineet kuivuakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan