Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nähdäänkö 2020-luvulla Yhdysvaltojen ajautuvan kehitysmaaksi, ehkä hajoavan?
04.07.2020 |
Eletään aikaa joilloin vain harvat haluavat matkustaa Yhdysvaltoihin. Amerikan suuruuden aika meni jo - eikä koskaan palaa.
Kommentit (4)
Perussuomalaiset toivottaa tervetulleeksi ainakin 200000 latinoa ja muuta amerikkalaista joilla on paha olo. Ne on hyviksiä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yhdysvallat alkaa muistuttaa enenevässä määrin eteläamerikkalaista valtiota.
Eikös tämä ole jo melko kehitysmaa? Ihmiset ovat kouluttamattomia, ei terveydenhuoltoa kuin varakkaille, johdossa on sellainen ei niin fiksu yksilö jne.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka moni ennenkään unelmoinnut matkustavansa Afrikkalaisten hallitsemaan kehitysmaahan