Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kauneushoitola Tallinnassa - suosittele tai varoita!
01.07.2020 |
Olen menossa käymään Tallinnassa tässä kuussa. Ei, en pelkää hysteerisesti koronaa ja istu kotona 24/7/30. Ajattelin käydä kasvohoidossa ja hieronnassa niinä parin päivän aikana kun siellä mieheni kanssa olen. En ole kovin "kartalla" Tallinnan hyvistä kauneushoitoloista, mutta haluan välttää huonoa venäläistyyppisen tylyä palvelua. Toivon siis suosituksia kaunesuhoitoloista, kampaamoista (jos vaikka ottaisin jonkun kivan kampauksen) ja hierontapaikoista. Kiitos jo etukäteen. Ja koronavuohottajille: ei maksa vaivaa tulla kertomaan riskeistä, samat riskit on täällä kotimaassakin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa