Zalandon toiminta heikentynyt/hidastunut merkittävästi
Zalandon paketti tuli parhaimmillaan joskus muutamassa arkipäivässä, kun taas nykyisin menee helposti 10 päivää. Palautustilanteissa rahat tuli tilille nopeasti ja jopa ennen kuin itse paketti oli ehtinyt määränpäähän, vaan nyt saa odotella. Onko muut huomanneet saman? Mikä ihme...
Kommentit (20)
En minä ole huomannut eroa. Paketit saapuu nopeasti, palautusten kuittaaminen vie pienen ikuisuuden.
Korona iskenyt sakaransa Zalandoonkin.
Itse saan normaalisti, riippuu vähän merkistä, kun osa lähetetään merkin omalta varastolta ja osa Zalandolta.
Jännä. Ehkä mulla on käynyt huono tuuri tilausteni kanssa tai sitten kyse on juuri korona-ajasta. Palautuksestani on 10 pv, enkä ole saanut aiheesta vielä edes sähköpostia. Vuosien ajan ko. posti tuli käytännössä välittömästi, jonka jälkeen rahat oli myös seuraavana arkipäivänä tilillä. No, ehtiihän näitä odotella.
Yksi syy on kaltaisesi hupitilailijat.
Onko ap mahtanut lukea mitään uutisia maaliskuun jälkeen, jos ihmettelee miksi verkkokauppatilaukset on räjähtäneet käsiin ?
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Ehkä mulla on käynyt huono tuuri tilausteni kanssa tai sitten kyse on juuri korona-ajasta. Palautuksestani on 10 pv, enkä ole saanut aiheesta vielä edes sähköpostia. Vuosien ajan ko. posti tuli käytännössä välittömästi, jonka jälkeen rahat oli myös seuraavana arkipäivänä tilillä. No, ehtiihän näitä odotella.
Olet trolli ja jollain kilpailijalla töissä. Näitä Zalandon haukkumisketjuja on ollut ennenkin tänä vuonna. Mutta palautus ja tulaukset ovat sujuneet hyvin nyt keväälläkin. Paketti on lähtenyt seuraavan päivänä matkaan ja palautushan tehdään netissä itsenäisesti, joten siinä narahdit.
Taas joku elämäänsä kyllästynyt ja katkeroitunut sielu, mutta... kyllä itse asiassa toiminta hidastui merkittävästi jo viime vuoden loppupuolella.
Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Ehkä mulla on käynyt huono tuuri tilausteni kanssa tai sitten kyse on juuri korona-ajasta. Palautuksestani on 10 pv, enkä ole saanut aiheesta vielä edes sähköpostia. Vuosien ajan ko. posti tuli käytännössä välittömästi, jonka jälkeen rahat oli myös seuraavana arkipäivänä tilillä. No, ehtiihän näitä odotella.
Olet trolli ja jollain kilpailijalla töissä. Näitä Zalandon haukkumisketjuja on ollut ennenkin tänä vuonna. Mutta palautus ja tulaukset ovat sujuneet hyvin nyt keväälläkin. Paketti on lähtenyt seuraavan päivänä matkaan ja palautushan tehdään netissä itsenäisesti, joten siinä narahdit.
Joo, en todellakaan ole. Narahdin missä? Joo, palautus tehdään netissä. Aikoinaan tuli sähköposti, jossa kerrottiin, että odottavat palautustani. Nykyisin en saa sitäkään. Aktiivinen tilaaja olen ja sellaisena pysyn. Sinä voisit tarkistaa lääkityksesi.
Sama. Palautusten kanssa kestää nykyisin törkeän pitkään. Toimituksissa en oo huomannut eroja. Musta on aina kestänyt :D
Tuntuu olevan hidasta. Jätin palautettavan paketin matkahuoltoon 11.6., eikä vieläkään ole mitään tietoa että olisivat rekisteröineet sen, tai että hyvitys olisi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.
Oikein hyvä ettet saa laskulle.
Minun mielestäni jokaiselle palauttelijalle pitäisi langeta aina sakkomaksu.
Ne kokotaulukot kun löytyy jokaisesta tuotteesta, ja melkein kaikista vielä erilliset mitatkin Zalandolla
Eikö muilla muka joskus aikoinaan tullut rahat tilille jo ennen kuin ko. lähetys ehti heille. Ilmoittivat silloin, että veloittavat sitten kortilta uusiksi, jos jotain palautettavia tuotteita puuttuu ja/tai eivät ole kunnossa. Viime syksystä alkaen loppui tämä käytäntö - ainakin minun kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.
Oikein hyvä ettet saa laskulle.
Minun mielestäni jokaiselle palauttelijalle pitäisi langeta aina sakkomaksu.
Ne kokotaulukot kun löytyy jokaisesta tuotteesta, ja melkein kaikista vielä erilliset mitatkin Zalandolla
Et ole tosissasi.
Mitäs mittoja niissä sulla on? Paidan pituus taitaa olla yleinen, eikä sekään aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zalando oli lempivaatekauppani netissä, sitten eväsivät laskumahdollisuuden, kuspäät. Ikinä ei ole ollut maksuhäiriömerkintää, eikä laskua saa edes 20 € ostokselle. Suurin osa netistä tilattavista vaatteista menee joka tapauksessa palautukseen (yleensä siitä syystä, että eivät ole sopivia tavalla tai toisella), niin en todellakaan maksa etukäteen jotain satasia ja odottele sitten rahojani saapuvaksi joskus 2 viikon kuluttua. Rakastin Zalandoa, nykyään ihan pska.
Oikein hyvä ettet saa laskulle.
Minun mielestäni jokaiselle palauttelijalle pitäisi langeta aina sakkomaksu.
Ne kokotaulukot kun löytyy jokaisesta tuotteesta, ja melkein kaikista vielä erilliset mitatkin Zalandolla
Et ole tosissasi.
Olen tilannut zalandolta kymmeniä kertoja, enkä ole joutunut palauttamaan ensimmäistäkään vaatetta.
Te hupitilaajat olette syöpää. Eikö sun keskittymiskyky riitä lukemaan tuotteiden mittoja?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mittoja niissä sulla on? Paidan pituus taitaa olla yleinen, eikä sekään aina.
Kannattaisiko lihavien av-mammojen uskoa, että eivät mahdu enää siihen m-kokoon mihin teininä mahduitte?
ei voi olla niin vaikeaa lukea niitä kokotaulukkoja
On sulla vaikeaa. Onko tullut mieleen, että aina palautuksessa kyse ei ole koosta?
Sitä paitsi ei siellä nyt kovinkaan erityisiä mittoja mainita.
Mulla on toiminut entiseen tapaan ihan viimeaikoinakin. Hidastelu voi johtua koronan jälkimainingeista, tilauksia on ehkä enemmän kuin tavallisesti?