Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten uskallatte mennä liukuportaat
Liukkis
13.05.2020 |
Mun on pakko päästä tavallisia rappusia en vain pysty menemään niitä. Alkaa aina huippaamaan jos pakotetaan liukkareihin. Helsingissä on yhdet tosi korkeat ja meinasin oikeasti pyörtyä kun näin ne. Ja oli siis jyrkät. Huhhuh
Kommentit (5)
Hyvin, myös metroon menevät liukuportaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei pidä katsoa sinne ylös tai alas vaan tuijottaa johonkin lähelle
öö.. älä katso ylös?
Tuijota kenkiäsi tai edellä olevan persettä.
En kyl ikinä mene mieluummin kierrän koko rakennuksen
Alue: Aihe vapaa
Lyhyet ok, pitkät tosiaan huippaa.