Lue keskustelun säännöt.
Kuinka vaikeaa on suorittaa kotikouluna ysiluokka?
12.05.2020 |
Meinaan että jos menee ensi vuosi tällaiselsi soudan huopaan farssiksi niin ei siitäkään mitään tule.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla