Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
KAIKKI EI VOI OLLA KOTONA KAKSI VIIKKOA OIREIDEN LOPPUMISEN JÄLKEEN!!!
24.03.2020 |
Jos saa oireita ja epäilee koronaa, mutta ei pääse testiin (kuten suurin osa ei pääse), niin kaikista töistä ei voi olla pois kahta viikkoa oireiden loppumisen jälkeen.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
KAIKKI EI VOI OLLA KOTONA KAKSI VIIKKOA OIREIDEN LOPPUMISEN JÄLKEEN!!!
VOISITKO TOISTAA, EN OIKEIN KUULLUT!!!
Alue: Aihe vapaa
Mene muualle huutamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!