Voiko auton moottorinlämmittimen vastus olla rikki jos se kuitenkin välillä toimii?
Kommentit (13)
Onko pistorasian ajastinsäätö kohdallaan? Testaa virran saanti esim. hiustenkuivaajalla. Onko liitosjohto kunnolla kiinni liitinrasiassa?
Ei pitäisi käynnistää jos lämmitin vielä kytketty kun tärinä rikkoo helposti hehkuvan vastuksen.
Olen miettinyt samaa, sillä kotona lämmitystolppa lämmittää moottorin ja sisätilan, mutta työpaikalla vain sisätilalämmitin tuntuisi toimivan.
En ole ap
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi käynnistää jos lämmitin vielä kytketty kun tärinä rikkoo helposti hehkuvan vastuksen.
Ei kai se siellä moottorin vesitilassa mitään hehku...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi käynnistää jos lämmitin vielä kytketty kun tärinä rikkoo helposti hehkuvan vastuksen.
Ei kai se siellä moottorin vesitilassa mitään hehku...?
Ei uusissa autoissa ole lämmitintä lohkossa.
Ei voi! Luultavasti lämmitysaika on niin lyhyt ettei öljyt ehdi lämmetä. Säteilijät ovat todella hitaita lämmittämään moottoria. Sisälämmitin ehtii lämmittää, mutta kone on kylmä.
Kun auton laittaa lämmitykseen, vikavirtasuoja katkaisee sähkön eli ei saa lämmitettyä autoa. Vika ei ole sisätilanlämmittimessä eikä roikassa. Työpaikalla auton saa lämmitettyä koska ei ole vikavirtasuoja. Viimeksi kotona toimi n. 10 min, kunnes taas katkesi.
Ap
Mistä sen tietää toimiiko vastus vai ei? Ei mulla ainakaan auto tunnu lämpenevän yhtään sen nopeampaa vaikka olisi lämmityksessä kotipihassa tai työpaikalla missä ei ole tolppaa. Jäätävän kylmää ilmaa puhaltaa pakkasella ja kovalla pakkasella saa antaa käydä 15-30 minuuttia ennenkuin alkaa olla edes haalea sisältä.
voi