Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia Nordean tunnuslukuvahvistuksen kanssa?

Vierailija
10.12.2019 |

Minulta on nyt jäänyt ainakin neljä maksua maksamatta, koska tunnuslukusovellus ei ole jostain syystä hyväksynyt vahvistuskodia, vaikka olen sen näppäillyt ja sovellus on olevinaan hyväksynyt maksun. Seuravan kerran kirjautuessani verkkopankkiin, huomaan sen olevan vahvistettavissa maksuissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei tuommoista ongelmaa ole ollut.

Sen sijaan kirjautumisessa tunnusluvut-sovellus väittää, ettei ole verkkoyhteyttä ja kysyy käytetäänkö offlinessa eli tl-laitteena.

No, käyhän se niinkin, mutta 9-numeroista koodia ei voi laitteella kätevästi kopioida vaan se pitää kirjoittaa erikseen muualle (käsin!) ja sieltä luntata omaan boksiinsa.

On se kumma juttu, että samalla mobiililaitteella kirjaudun sitten verkkopankkiin/mobiilipankkiin, millä tl-sovelluksen mielestä ei ole yhteyttä verkkoon. 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan