Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos esim. PPP olisi tehnyt taidetta eikä viihdettä niin pitäisikö pyydellä anteeksi
Kommentit (3)
Kai tekijä itse saa pyytää anteeksi ihan mitä tarpeelliseksi katsoo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiasmassakin sai kritiikistä/mielenosoituksista huolimatta olla esillä se saamelaispuku-twerkkaus. Ja siitä syntynyttä keskustelua käytettiin sitten osana taideteosta, ikään kuin oikeutuksena esilläololle.
Alue: Aihe vapaa
Taideteoksissa tuntuu toisinaan olevan ihan hirveää sisältöä?