Voiko esim. sosiaalityöntekijälle sanoa mielipiteensä asioiden hoidosta ja vääryyksistä?
Kohdallani on tahallaan tehty vääriä päätöksiä kuukausien ajan ja pimitettiin oikeaa tietoa.
Nytkään ei tapahdu yhtään mitään.
Työntekijän piti soittaa.
Voiko työntekijän vaihtaa?
Ja kestääkö sossu arvostelun?
Kommentit (13)
Kannattaa tehdä valitus. Näin saat yllätettyä sosiaalityöntekijän eikä hän pysty alkaa peitellä virheitään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä valitus. Näin saat yllätettyä sosiaalityöntekijän eikä hän pysty alkaa peitellä virheitään.
Valitin kerran päätöksestä. Ei mitään hyötyä vai tarkoitatko valitusta itse työntekijästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä valitus. Näin saat yllätettyä sosiaalityöntekijän eikä hän pysty alkaa peitellä virheitään.
Valitin kerran päätöksestä. Ei mitään hyötyä vai tarkoitatko valitusta itse työntekijästä?
Jos päätöksiä on useita selkeästi vääriä, niin niistä oikaisuvaatimukset. Jos vika on kokonaisuudessa ja siinä miten sosiaalityöntekijä kohtelee (esim.lupaukset eivät täyty) niin sitten hänestä.
Totta kai saa sanoa. Itse sossuna toivon, että asiakas pystyy suoraan minulle puhumaan ja korjataan asia yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä valitus. Näin saat yllätettyä sosiaalityöntekijän eikä hän pysty alkaa peitellä virheitään.
Valitin kerran päätöksestä. Ei mitään hyötyä vai tarkoitatko valitusta itse työntekijästä?
Jos päätöksiä on useita selkeästi vääriä, niin niistä oikaisuvaatimukset. Jos vika on kokonaisuudessa ja siinä miten sosiaalityöntekijä kohtelee (esim.lupaukset eivät täyty) niin sitten hänestä.
Olisi pitänyt tehdä niin. Nyt se asia ei ole enää ajankohtainen.
Nyt on toinen asia ja epäilen että se taas kieltää kaiken.
Viimeksi lupasi apua koska mukana oli kolmas ihminen neuvottelussa.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa sanoa. Itse sossuna toivon, että asiakas pystyy suoraan minulle puhumaan ja korjataan asia yhdessä.
Tää oliskin paras.
Oliko päätös väärä vai ei mieleinen?
Säästöillä ja henkilöstövaihdoksilla perustellaan urpoilu.
T. Työtön yh jolla monta rautaa tulessa😆
Ei voi valittaa eikä sanoa mitään. Minunkin tekisi mieli sanoa että en pidä hänen valehtelustaan ja tekisi mieli näyttää asiakirjat jotka näyttää toteen että hän mustamaalaa ja valehtelee minusta jopa päin naamaani, mutta olen tässä vaiheessa hiljaa koska näitä keksittyjä syitä tipahtelee jatkuvasti niin otetaan nyt kaikki koriin. Luonnollisesti meilläkin päin koko sosiaalitoimiston väki vaihdetaan välillä, kun luonnevikaiset ei tule keskenään toimeen ja uudet pitää kouluttaa vainoamaan asiakkaita kummallisin perustein silloin on vainotkin katkolla hetken ja saadaan kaikki elää normaalia ja onnellista elämää jopa useampi kuukausi.
Sosiaalityöntekijän päätöksissä on aina mukana valitusohje. Valittaa voi hallinto-oikeuteen.
Eivät kestä arvostelua minkäänlaista. Siitä se h*lvetti alkaa, kun arvostelet. Kostavat sinulle, kunnes hiljenet. Valitukset ovat energian tuhlausta, eivät johda mihinkään. Ole vaikea asiakas, mutta ovelammin. Tarvitset tukijoita myös, yksin et koneistoa vastaan pärjää.
Tietenkin ja pitääkin antaa palautetta. Asiallisesti ja kirjallisena. Pelkkänä pälpättäminen ei vie mihinkään saati kukaan muistaisi enää huomenna.