Lue keskustelun säännöt.
Eronneena sinkkuna olen juhlapyhät kotona yksin.
02.11.2019 |
Kaverit juhlivat pariskunnittain.
Minäkin ehkä kelpaisin mukaan, jos mulla olisi puoliso, nyt en.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä kavereita tollaiset muka on jos et kelpaa mukaan yksinäsi? Toivottavasti löytäisit parempia kavereita ja kumppanin!