Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneena sinkkuna olen juhlapyhät kotona yksin.

Vierailija
02.11.2019 |

Kaverit juhlivat pariskunnittain.
Minäkin ehkä kelpaisin mukaan, jos mulla olisi puoliso, nyt en.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kavereita tollaiset muka on jos et kelpaa mukaan yksinäsi? Toivottavasti löytäisit parempia kavereita ja kumppanin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän