Lue keskustelun säännöt.
Voisko tätä palstan toimivuutta parantaa siten, että olisi mahdollista avata ketju suoraan siltä sivulta, jonka haluaisi lukea!?
01.11.2019 |
Jos jää jonkun pitkän ketjun lukeminen kesken, on ärsyttävää näpytellä sivuja eteenpäin yksi kerrallaan!
Kommentit (3)
Kiitti edelliselle vinkistä! Silti olis myös kätevää, että voisi syöttää suoraan sen sinun numeron jolle haluaa siirtyä. Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laita kirjanmerkkeihin, niin avautuu siihen kohtaan mihin jäit.