Lue keskustelun säännöt.
Kävin Triplassa maanantaina
31.10.2019 |
Olipas hiljaista avajaishumun jälkeen. Katsastin muutaman vaatekaupan ja en kyllä noiden takia enää siellä vieraile. Ei yhtään laadukasta vaateliikettä. Huonolaatuisia riepuja.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla