Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Repesin kun näin Tampereen rautatieaseman vieressä kyltin, että rakennamme Hämeenkatua ja raitiotietä 2019-2022

Vierailija
13.09.2019 |

Mitä IHMETTÄ olette sitten tehneet viimeiset viisi vuotta ?????

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/15 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se viimeinen numero oli vaihdettava, niin ei tarvitse koko kylttiä uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti se viimeinen numero oli vaihdettava, niin ei tarvitse koko kylttiä uusia.

Aika optimistista ajatella, että viimeisen numeron vaihtaminen riittää...

Vierailija
4/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hitaat hoksottimet, en tajuu vitsiä.

Vierailija
5/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hämeenkatu tai raitiotietä todellakaan rakennettu viisi vuotta sitten. Se aloitettiin 2017 keväällä, eli rakennettu nyt 1,5 vuotta.

Vierailija
6/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Hämeenkatu tai raitiotietä todellakaan rakennettu viisi vuotta sitten. Se aloitettiin 2017 keväällä, eli rakennettu nyt 1,5 vuotta.

Vaikka joo, outo kyltti, jos siinä noin luki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikkaa on rakennettu vuodesta 2017 ja on ihme kyllä pysynyt aikataulussa ja budjetissa.

Tuo kyltti on luultavasti tarkoittanut tiettyä osuutta Hämeenkadusta.

Hassua on kuinka paljon ihmiset jotka ei edes asu Tampereella näkevät tästä vaivaa. Itse olen ollut positiivisesti yllättänyt että hommat on sujunut ripeästi ja tiedottaminen on ollut hyvää, sikäli on sosiaalisessamediassa.

Silti onneksi pian se suurin Hämeenkadun repiminen alkaa olemaan valmista..

Vierailija
8/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hitaat hoksottimet, en tajuu vitsiä.

Se katu on ratikkatyömaan vuoksi jo ollut pelkkää työmaata viimeiset vuodet. Kulkeminen hankalaa ja kaupat konkurssin partaalla, koska ihmiset ei pääse kunnolla kulkemaan niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vitsi, että niin vanhanaikainen kulkupeli täytyy ottaa käyttöön. Kohta varmaan tulee vetohevosetkin.

Vierailija
10/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa, miltä osin ratikka on parempi kuin "pikabussi" eli samaa reittiä ja tavallista bussia harvemmin pysähtyvä  bussi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hitaat hoksottimet, en tajuu vitsiä.

Se katu on ratikkatyömaan vuoksi jo ollut pelkkää työmaata viimeiset vuodet. Kulkeminen hankalaa ja kaupat konkurssin partaalla, koska ihmiset ei pääse kunnolla kulkemaan niihin.

Mä olen kulkenut siitä melkein joka päivä, eikä ole yhtään hankalaa ollut kulkea. Jokaiseen kauppaan on päässyt ilman ongelmia, bussipysäkkien ja suojateiden paikka vähän vaihdellut, mutta aina ylityspaikka on löytynyt saman korttelin alueelta. Rautatienkadun risteykseen on tullut myös uusi ylityspaikka ja nykyään siitä pääsee paljon nopeammin kuin ennen remonttia Stockan eteen ja Rautatienkatua pohjoiseen. Hämeenkadun länsipää on ainoa hankalampi, kun sieltä on poistunut bussipysäkki kokonaan, joten kävelymatkaa tulee enemmän.

12/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko hemmetin kaupunki tuntuu olleen tietyömaata pari viime vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, miltä osin ratikka on parempi kuin "pikabussi" eli samaa reittiä ja tavallista bussia harvemmin pysähtyvä  bussi?

Ympäristöystävällisempi.

Vierailija
14/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, miltä osin ratikka on parempi kuin "pikabussi" eli samaa reittiä ja tavallista bussia harvemmin pysähtyvä  bussi?

Niitä pikabusseja pitäisi olla niin paljon, että ne ruuhkautuisivat ja liikennöintikulut kasvaisivat isoiksi. Ratikkaan mahtuu moninkertaisesti enemmän ihmisiä kuin bussiin.

Lisäksi bussien matkustusmukavuus on huono, eli ne eivät houkuttele matkustajia yhtä hyvin, eikä bussilinja ole samalla lailla pysyvä kuin raitiotie, mikä vuoksi se ei houkuttele uutta rakentamista läheskään yhtä paljon jolloin ei saada uuden rakentamisen tuottamia tuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
14.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa, miltä osin ratikka on parempi kuin "pikabussi" eli samaa reittiä ja tavallista bussia harvemmin pysähtyvä  bussi?

Ympäristöystävällisempi.

Entäs peikkokka ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi