Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän lapsenne innostunut noihin hyviin ja pahoihin karkkeihin?
27.07.2019 |
Äsken söin ällöttävän räkäklimpin nimellä kulkevan karkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikö kenenkään lapsi pelaa karkkipeliä?