Lue keskustelun säännöt.
En uskalla liikkua armeijoiden läheisyydessä kunväsyneet varusmiehet autoilevat miten sattuu!
11.07.2019 |
Kuolemanvaarassa siellä on! Koskaan ei tiedä milloin jää rattiin nukahtaneen yliajamaksi.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinasitko mennä Rovajärvelle lakkoja poimimaan?
Autoilevat varusmiehet sillä suunnalla ei ole suurin vaara.
Missä on armeijoita?