Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko epävakaa tunne-elämä kadota itsestään noin vain?

Vierailija
30.12.2024 |

Tuntuu kuin siitä tunne-elämästä ei olisi enää mitään jäljellä. Tottakai tunteet on, empatia yms, mutta mielialat eivät tunnu enää yhtään miltään. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä ainakin mulla tunne- elämä on tasaantunu.

Vierailija
2/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokin kuuluu asiaan. Ikää myöten tulee sitä tasapainoa mutta ei se epävakaus välttämättä poistu, joillekin tulee sen vaihtelun sijaan sitten muunlaisia ongelmia. Esmes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin muutos olisi tapahtunut ihan hetkessä, hieman pelottavaa. En toisaalta koe, että olisin onneton tai masentunutkaan. Olo vain on kuin lääkityllä vaikka mielialalääkitystä ei ole.

Vierailija
4/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sellainen apaattinen olo tällä hetkellä? Kaikista helpointa on tajuta kun kerrot vain selkeästi mikä on olo ja fiilis. Nämähän on ihan normaaleja asioita. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista.

Vierailija
5/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin muutos olisi tapahtunut ihan hetkessä, hieman pelottavaa. En toisaalta koe, että olisin onneton tai masentunutkaan. Olo vain on kuin lääkityllä vaikka mielialalääkitystä ei ole.

Mistä tämä on seurausta? Tiedät enemmän kuin kerrot.

Vierailija
6/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis onko tullut leuhkittua menemään, kiusattua muita, oltua ilkeä, arvostamaton, vaativa tms.? Kerro rohkeasti.

Vierailija
7/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntui suunnilleen tuolta kun lopetin teini-iästä saakka syömäni e-pillerit. 

Vierailija
8/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut muunlaisia vahvoja tunnetiloja, pelkoa, paniikkia, stressiä tms? 

Vahvojen ja voimakkaiden tunnekokemusten jälkeen on luonnollista väsyä tai esimerkiksi nuutua hieman.

Lapsetkin väsyvät esimerkiksi raivareiden päätteeksi tai kun ovat iloisina riekkuneet päivän yms.

Vierailija
9/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut muunlaisia vahvoja tunnetiloja, pelkoa, paniikkia, stressiä tms? 

Vahvojen ja voimakkaiden tunnekokemusten jälkeen on luonnollista väsyä tai esimerkiksi nuutua hieman.

Lapsetkin väsyvät esimerkiksi raivareiden päätteeksi tai kun ovat iloisina riekkuneet päivän yms.

En ole väsynyt. Olo on vain erilainen, en osaa selittää. Stessiä on ollut hyvin paljon kylläkin.

Vierailija
10/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis onko tullut leuhkittua menemään, kiusattua muita, oltua ilkeä, arvostamaton, vaativa tms.? Kerro rohkeasti.

Ei. Olen itse ollut aina kaiken paskan kohteena itse. Nykyään osaan tietenkin laittaa rajat muiden paskakäytökselle. 

Vierailija
11/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sellainen apaattinen olo tällä hetkellä? Kaikista helpointa on tajuta kun kerrot vain selkeästi mikä on olo ja fiilis. Nämähän on ihan normaaleja asioita. Elämä ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista.

Ei se ole koskaan ollut ruusuilla tanssimista, mitä selität? 

Vierailija
12/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla vaihdevuodet tuo tasapainoa mielialojen heittelyyn. Eli niinsanotusti ikä auttaa asiaan.

Vierailija
13/13 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla vaihdevuodet tuo tasapainoa mielialojen heittelyyn. Eli niinsanotusti ikä auttaa asiaan.

Niin, vanhoilla naisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi