Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen opettaja, kysy mitä vaan, minä annan oikean vastauksen -Sinccis
Kommentit (12)
Sinä et ole opettajaa nähnytkään, mt-vikainen työtön lusmu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole opettajaa nähnytkään, mt-vikainen työtön lusmu.
Mikä on kysymyksesi, rakas ystävä?
Ystävällisesti,
Sinccis
-(i)- Tässä sinulle illaksi kaunis kukka.
Kumpi voittaisi, teräsmies vai muhammad ali?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä tehdää html koodissa komennolla
?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
MMS85 kirjoitti:
Mitä tehdää html koodissa komennolla ?
Syltty vai arska telakoitumiseen?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
MMS85 kirjoitti:
MMS85 kirjoitti:
Mitä tehdää html koodissa < br > komennolla ?
Anna kun täti neuvoo, rivinvaihto.
MMS85 kirjoitti:
Mitä tehdää html koodissa komennolla ?
Tämä kysymys vastaa itseensä.
Alue: Aihe vapaa
Kerron mitä vaan
Sinccis