Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haukkukaa te vaan Helsinkiläisiä!

Vierailija
29.01.2008 |

Näin Oulussa:



" Vastaantulijoiden välinpitämätön asenne herätti ihmetystä Pyryn isässä, Kai Simulassa. Märät pojat kävelivät Ranta-Kastellissa, eikä kukaan kysynyt, onko pojilla joku hätä.



- Koiraa ulkoiluttava mies käveli vastaan, mutta ei se meille mitään sanonut, Pyry ihmettelee."

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on järkyttävää huomata miten omakeskeisiä ja oman nävan ympärillä pyöriviä me suomalaiset olemme.



Voisimme muuttaa tosiaan tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi