Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan laitetaan kuva, CV:hen vai hakemukseen?ov

Vierailija
29.01.2008 |

Eli jos haluan laittaa valokuvani työhakemukseen niin laitanko sen itse hakemukseen vai CV:hen vain kumpaankin?



Muutenkin haluaisin mielipiteitä valokuvan laitosta. Kannattaako? Saako sillä lisäkiinnostusta vai onko mautonta?



Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin.

Vierailija
2/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vähän ohimennyt muoti tuo valokuvien liittäminen, ja hyvä niin.



Jos välttämättä haluat käyttää, niin laita CV:hen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mahd. neutraali, kuten passikuva. Älä kikkaile.

Vierailija
4/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tosi niukasti hyviä hakemus malleja. Omatkin hakemuksen teko taidot 1900-luvulta...



Eli hakusessa keski johtotason paikka. Jotenkin pitäs säväyttää että saisin edes kutsun haastatteluun!

Vierailija
5/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina plussaa! Mutta älä laita hakemukseen, sen pitää olla mahd. lyhyt ja ytimekäs, mahtua yhdelle sivulle. Kuva CV:hen siihen nimen ja perustietojen viereen.

Vierailija
6/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap, mutta en halua tyrkkyjä firmaan töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan haittaa, jos haet johonkin perusduuniin tai työhön, jossa ulkonäöllä on merkitystä (ja olet hyvännäköinen). Mutta jos haet asiantuntijatyötä, se miltä näytät on täysin toissijaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän