Lue keskustelun säännöt.
KUMMIPOIKA TÄYTTÄÄ 5V. MITÄ LAHJAKSI ???
Kommentit (5)
ainakin meillä.. esim. Bionicle-legot, vaikka ovatkin isommalle, ovat kovassa käytössä (niistä rakennellaan omia juttuja, ei kuvan mukaista robottia)...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli juhliin vein kortin ja annoin 20¿
Poika osti auton, joka maksoi n. 7¿ ja säästi ylpeänä loput omaan rahapussiinsa.
Mun mielestä tuon ikäisille lapsille on mukava ostaa legoja.