Lue keskustelun säännöt.
Haukkukaa te vaan Helsinkiläisiä!
29.01.2008 |
Näin Oulussa:
" Vastaantulijoiden välinpitämätön asenne herätti ihmetystä Pyryn isässä, Kai Simulassa. Märät pojat kävelivät Ranta-Kastellissa, eikä kukaan kysynyt, onko pojilla joku hätä.
- Koiraa ulkoiluttava mies käveli vastaan, mutta ei se meille mitään sanonut, Pyry ihmettelee."
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
on järkyttävää huomata miten omakeskeisiä ja oman nävan ympärillä pyöriviä me suomalaiset olemme.
Voisimme muuttaa tosiaan tapoja.