Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Romea?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laittaisin ihan Romeo vaan mieluummin.
on kaivettu esiin? Yritetäänkö tässä taas rankaista suomalaislasta kansainvälisyydellä? Vai oletko ap ihan rehellinen provo?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ainakin suomalaiselle lapselle, oli sitten tyttö tai poika.
ap