Lue keskustelun säännöt.
Postilaatikko uuteen taloon
21.01.2008 |
Mistä tietää, minne oman postilaatikkonsa voi laittaa? Kertokaahan talon rakentaneet, pitääkö siitä soittaa omaan Postiin ja kysyä, vai törkätäänkö se vain maahan itse sopivaksi katsomaansa kohtaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tonttiliittymään tontin rajan omalle puolelle! Posti kyllä ilmoittaa jos se ei ole hyvä.