Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa vaativa asiakaspalvelutyö?

Vierailija
18.03.2019 |

Ihan käytännössä, mitä työkokemusta odotetaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotetaan varmaan ettei provosoidu vaan ottaa haukut vastaan hymyillen.

Vierailija
2/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan asiakasaines on hankalaa, joudut käsittelemään paljon reklamaatioita tai jotain vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskhaa sataa päälle koko ajan.

Vierailija
4/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopuneiden ja narkkien kyöräämistä putkaan vaikka ne ei haluu.

Vierailija
5/10 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen valheiden peittelytyö.

Vierailija
6/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan aspa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavat asiakkaat, laajoja tietoja vaativa asia-alue, kenties pitkiä analyyseja vaativa, pidempi asiakassuhde. Mieti, ääripäässä voisi olla vaikkapa joku psykoterapeutin työ, jossa ollaan asiakassuhteessa vuosia ja puretaan asiakkaan koko elämä osasiin ja autetaan häntä rakentautumaan uudelleen.

Asiakastyötä on todella monenlaista, ei pelkästään "over the counter" -työ. Pitäisi tietää, mistä työpaikasta ja millaisesta tehtävästä on kyse.

Vaikuttaa siltä, että haet työtä. Soita ilmoituksessa kerrottulle yhteyshenkilölle ja KYSY. Kysymykseesi on mahdoton vastata ilman mitään lisätietoja. Kysy, mitä työhön kuuluu ja mitä täsmälleen ottaen he tarkoittavat "vaativalla asiakastyöllä". Osoitat olevasi kiinnostunut ja pohtivasi asioita tarkasti, kun soitat. Av-palstalla et tule saamaan kuin mutuvastauksia.

Vierailija
8/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se tarkoittaa sitä, että asioivat asiakkaat ovat jo lähtökohtaisesti pettyneitä, kun asiointi alkaa ja tähän pitää suhtautua ammattimaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet työskennellyt pysäköinninvalvojana tai hsl:n lipputarkastajana tai vaikka metrovartijana niin asiakaspalvelu jonkun yrityksen puhelinpalvelussa ei todennäköisesti saa ilmettäsi erityisesti värähtämään enää..

Vierailija
10/10 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on jo sanonut, usein termillä viitataan kiukkuisiin ja hankaliin asiakkaisiin, joiden tapaukset käsitellään nopeassa tahdissa. Oleellinen selviytymiskeino on eriyttää työminä omasta persoonasta, että kestää kiukuttelut, haukut ja uhkaukset lannistumatta. Oman kokemukseni mukaan pahimmillaan uhataan terveyttä ja henkeä, mutta kyseiset tapaukset ovat poikkeuksellisia suurimmassa osassa työpaikkoja. Jv hommista ja vastaavista en tiedä uhkailun yleisyyttä. Ihmiset suoltavat ihan käsittämätöntä (jopa laitonta) tekstiä asiakaspalvelijoiden niskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä