Lue keskustelun säännöt.
Onko Alexandra liian hankala nimi suomalaiselle tytölle?
12.02.2019 |
Mitä mieltä? Tai Aleksandra. Ensimmäisenä etunimenä siis.
Kommentit (4)
Entä Alissa? Harvinainen, kaunis ja olis helpompi käytössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaunis nimi, mutta etunimenä epäkäytännöllinen. Emmä ainakaan jaksa aina sanoa Alexandra......
Muita ehdotuksia esim. Amanda, Alexa, Adele, Alina, Aliisa, Alva, Amelia....
Mitä hankalaa tuossa on? Ihan selkeä kansainvälinen nimi. Ja ehdottomasti muoto Alexandra.