Miten ihmisiin edelleenkin uppoaa niin hyvin mainonta ja jargonia? Olen entinen myyjä.
Nykyään kun asiakkat ovat fiksumpia niin aivopestään näillä, saatetaan logot muuttaa, pistää erilaisia värejä kotisivulle, saada houkuttelevaksi.
Olen käynyt kauppa-alan kursseja jossa käytiin läpi ihmisten psykologia miten saadaan ostamaan. Kuulostaa sadistiselta mutta kun olin myyjänä minua nauratti kuinka helppoa oli myydä krääsä ihmisille, kaikkea ostettiin kunhan käytettiin oikeat myyntisanat.
Nyt hoivakotien ja muiden yritysten kanssa käy samalla tavalla. Meikataan, väännetään kaikki ylösalasin ja kohta näyttää uudelta toiminnalta joka tulee ihmisiin uppoamaan.
Huaweikin otettiin ilolla vastaan tänne Suomeen.
Ollaan niin sinisilmäisiä ja kuvitellaan että olemme turvalla, samalla maa silmiemme alla on häviämässä.
Kommentit (2)
Ei uppoa. Itseasiassa välttelen parhaani mukaan myyjiä. Hyvä tuote ei tarvitse myyjää.
Käytän adblokkia. Mainoksia ei pal näy.
Cinkkis