Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Posti paketti KYSYMYS
diipadaapa
25.01.2019 |
Lähetin postiin paketin, mutta en tyhmänä ottanut seurantakoodia ylös ja nyt paketti on ollut jossain jo toista viikkoa?
Latasin omaposti sovelluksen ja siellä lukee että ’Lähetys on palautettu’ ja ’Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan’
Mitä ihmettä tää tarkottaa? Oon laittanut paketin menemään jo viimeviikolla että kyllä se on silloin jo postiin saapunut...
Kommentit (2)
Postin sivuilla on kätevä chat, kysy sieltä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aina koodi ylös