SUOMEN SÄNKYTUKKU OY (EUROLLA OY) HUONOJA KOKEMUKSIA!
Hei.
Onko muilla kokemusta tästä kyseisestä firmasta. Ostimmme sängyn Nokialta PopUp myymälästä, siis maksoimme varausmaksun 100e ja sängyn koko hinta oli 490e.
Myyjä joka oli siis tämän popup liikkeen johtaja lupasi toimitus ajaksi 4-5 viikkoa. Sanoi että voi tulla aikaisemminkin. Nyt on mennyt kaksi kuukautta tuon luvatun viiden viikon jälkeen.
Etsin netistä kaikki numerot joihin pystyy liittämään tämän firman ja soitin niihin. Yhdestäkään numerosta eivät vastaa ja soitin kaikkiin ainakin 3 tai 4 kertaa.
Nyt otin yhteyttä kuluttajasuojaan tänään ja siellä sanoivat että pitäisi ehdottaa kaupan purkua. Toki sitä vaatisin ja korvauksia myös jos ne vaan vastaisivat puhelimeen tai edes lähettämääni sähköpostiin.
Ovat olevinaan oikeassa, toki jokainen puoltaa tuolla firmassa toisen sanaa jotta eivät jäisi kiinni.
Kommentit (20)
Vielä lisäykseksi.
Maksettu varausmaksu meni yhtiölle SUOMEN SENKYTUKKU HELSINKI
Siis tämän pitäisi olla SÄNKY tai jos pisteet haittaavat niin ainakin SANKY
Onko tämä joku tapa jolla varausmaksut pidetään itsellään eikä tarvitse maksaa takaisin koska ei ole maksettu SUOMEN SÄNKYTUKULLE..
Nettikirjoittelujen perusteella aivan ala-arvoinen firma kyseessä. Mainostanut vuosikausia esim. Hesarissa huimilla alennuksilla ja loputtomilla myymälöidensä loppuunmyynneillä. Vilunkibisnestä tekevät.
Muistaakseni tässä on taas ne samat omistajat, jotka olivat aikanaan Suomisoffa, josta oli aivan samanlaisia kokemuksia. Oon aika ihmeissäni, että tällainen liike saa vielä jatkaa toimintaansa, kun viikoittain saa lukea tällaista. Milloin on veloitettu kahteen kertaan, toinen käteisenä ja toinen laskulla, milloin valehdeltu päin naamaa ja uhkailtu asiakasta.
Juttu on maksumuurin takana mutta jo tuosta aloituksesta saa käsitystä millainen tekijä on kyseessä:
Ei ole ollut ongelmia. Ostettiin moottorisänky ehkä 4v sitten.
Masku/finnlandia kalustemaailma on ihan samanlainen kusetusfirma. Pysykää poissa.
Miksi ihmeessä kukaan maksaa etukäteen mitään :) Ettekö seuraa maailmaa vai onko vain kiva jännittää rahojensa puolesta.Ikinä ei makseta etukäteen tavaraa näissä puljuissa vaan vasta kun se on toimitettu ja tarkastettu.
Kannattaa toki muistaa että jotkut kommentoijat voivat olla Suomen Sänkytukun puolesta puhujia. Boigottii koko firma kiitos.
Firmalla alkaa ilmeisesti kassavaranto loppua kun eivät mainostele lehdissä. Ennen oli niitä loppuunmyyntimainoksia parikin kertaa viikossa. Ja tätä siis jatkui vuosikaudet.
Lepotuolin toimitusaika piti olla nopea mutta nyt mennyt 3kk!! Muutama muukin tuttu erehtynyt ostamaan sänkytukulta ja sama niillä. Kukaan ei vastaa puhelimeen ja myyjät lupailee mitä sattuu. Kumma firma, että on vielä pystyssä? Suosittelen karttamaan ja kaukaa. Onneksi en ennakkomaksua maksanut, sinne jäisi kyllä rahat varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan maksaa etukäteen mitään :) Ettekö seuraa maailmaa vai onko vain kiva jännittää rahojensa puolesta.Ikinä ei makseta etukäteen tavaraa näissä puljuissa vaan vasta kun se on toimitettu ja tarkastettu.
Suurimmassa osassa noista huonekaluliikkeistä tuote pitää maksaa tilatessa mm. Masku, Sotka ja Jysk
Ainut poikkeus on tähän mennessä ollut Laulumaa, josta saimme muutenkin poikkeuksellisen hyvää palvelua.
Täysin huijariyritys. Tilasin sängyn joulukuun alussa, toimitus luvattiin tammikuun puoliväliin mennessä. Menin kyselemään tuon luvatun ajan jälkeen ja yllätys yllätys, liike suljettu.
Soitin kuluttajaneuvontaan ja ehdottivat kaupan purkua, eivät pysty itse auttamaan. Koska tyhmyyksissäni olin jo maksanut tuotteen, oli ensin neuvoton olo. Lopulta menin toisen paikkakunnan myymäläään kuitin kanssa ja sain sieltä onneksi saman tuotteen. Tais jäädä monelta tuotteet saamatta ja rahat menivät, kun liikkeet suljetaan toinen toisensa jälkeen.
Varmaan kohta taas avaa liikkeen uudella nimellä.
Ostin Kuopiossa 3.1. 2019 Suomen sänkytukulta (esittely kellarissa) jenkkisängyn ja tietenkin maksoin kokonaan yli 600 euroa. Lupasivat toimittaa tammikuun loppuun mennessä. Ei ole kulunut, ei näkynyt. Kuluttajaneuvonnasta ohjattiin lähettämän s-posti ja toimittamaan tuotteet helmikuun loppuun mennessä. Jos toimitusta ei kuulu, niin kauppa perutaan ja vaadin rahat takaisin.
Eivät vastaa s-postiin. Yksikään puh.nro ei vastaa, ketään en saa kiinni? Miten tällainen toiminta on Suomessa mahdollista?
Käteiskuitti on Suomen Sänkytukku Oy: n ja siihen niitattu koneen kassakuitissa lukee Eurolla Oy.
Poliisi asialle. En tiedä saanko rahojani takaisin koskaan.
Tyhmä olin kun maksoin kokonaan. Olkaa kaikki muut viisaampia, ei penniäkään etukäteen.
Nimi. Surullinen mummo
Suomessa kuluttajansuoja on aika hampaaton jos yrittäjä ei vain halua noudattaa lakia. Esimerkiksi vaikka Finnairin korvaukset tai niiden puute. Joukkokannekin on varattu vain kuluttajansuojaviranomaisille joka ei sitä oikein halua käyttää. Pitäisi saada sellainen ajaa- elämys kun vanhustenhoidossa, että petoshan tämä on, jos jo maksettua tilausta ei toimiteta. Toki virheitä sattuu kaikille mutta ei näin systemaattista
teettävät työnsä ilmaisilla valtion tukemilla orjilla, ihan sikoja
Joo masku / finnlandia kalustemaailma on toinen paskafirma jolta ei ei kannata ostaa mitään. Toimitusajat ihan satua ja onnea vaan reklamoinnissa luottokunnan kanssa kun veloittavat tavarat heti ja toimitusaika on yli kuukausi. Siis reklamointi pitää tehdä kuukauden sisällä.
Nyt firma kaatumassa- ja monilla rahat sisällä. Tuo omistajapariskunta taas tekee kuperkeikan firman kanssa ja homma selvä. Jos jollain rahaa sisällä niin yhteys poliisiin. Ja netistä löytyy tuon firman omistajan yhteystietoja - soitto-tekstaria sinne kovaa tahtia..
Vain huonoja kokemuksia kun viitsii googlettaa. Viisas ostaa muualta
Juupajuu..... Ihan samaa pataa. Itse ostin elokuussa moottori sängyt.
Ensin lipevältä mies myyjältä kyselin tarjousta... 3600e oli hinta. Seuraavalla vk naismyyjä myi samat tuotteet 2200e lisäksi sain kaupanpäälle kangasta.
Lukuisien yhteydenottojen jälkeen sängyt vihdoin tulivat.... joulukuussa.
Ties milloin olisivat jos en olis tuhatta x kysellyt.
Nyt kahden kk jälkeen toinen sängyn moottori lakkasi toimimasta.. Käytetty ehkä 10 x.
Muistin että 3v takuu... Puiiih.... Mikä lensi ilmaan kun luin että mennyt konkkaan. V........
Mut on meillä sängyt.
Olisi pitänyt luottaa vaistoon. Olin käynyt n. 15 x samassa liikkeessä monen vuoden ajan katsomassa voiko niihin luottaa ja juuri kun sitten luotin ja ostin, kävi näin! ! !
Enpä ole kuullutkaan. Hyvin näyttävät hoitavan "työnsä".