Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitän täysi-iän kynnyksellä olevat nuoret miehet mahtaa olla mieltä itse tehdyistä lahjakorteista?
12.12.2018 |
Omillaan asuvalle mm ruokakassi, bussikortin maksu, 20€, siivousapua jne.
nuoremmalle pelirahaa steam palveluun, 20€ jne
Onko joku joskus tehnyt? Onkohan ihan kauhea pettymys jos ei suoraan rahaa anna, onhan nuokin tavallaan rahaa. Lisäksi tietysti tavaralahjoja
Kommentit (3)
Tykkäävät ainoastaan siinä tapauksessa, että siellä on riihikuivaa rahaa sisällä. Muuten EVVK!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskoisin että omillaan asuvat arvostaisivat ainakin ruokakassia ja bussikortin maksua.
Alue: Aihe vapaa
Jos joku tuollainen lahja pitäisi antaa, niin ei ainakaan pelkkänä rahana. Joku 20e olisi aika pettymys, lahjakortit myös tylsiä.
Itse suosisin tavaralahjoja.