Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
2v 4kk vankeustuomio nettikirjoittelijalle! Olkaa nyt AV-mammatkin varuillanne!
30.05.2008 |
Kommentit (5)
Kyse on vähän härskimästä tapauksesta kuin av-mammojen infantiilit lola-on-läski -jutut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vahingossa pystyy enintään sakot saamaan.
Tuttavaani on haukuttu netin keskustelupalstalla kerran ja samoin hänen miehensä yritystä ihan aiheetta! Lakimiehen mukaan haukkujan voi haastaa oikeuteen mm. menetetystä liikevaihdosta tuossa tapauksessa. On se hyvä että jotain rajaa laitetaan, ts. joutuu nämä haukkuja myös vastuuseen sanomisistaan.
mutta on tälläkin palstalla ollut ties mitä ja on kirjoituksiakin ollut polisitutkinassa täältäkin
Alue: Aihe vapaa
Pedofiiliraiskaajatkin saa vähemmän.