Lidlin ovela kikka
Asiakaspalvelua Lidlin malliin:
Kommentit (6)
Hyvä juttu, hyvä LIDL! Vttu noita valittajakurppia jaksa kukaan.
Olin ko. kaupassa kassalla hankala asiakas. Annoin oikean määrän rahaa kassan käteen, sitten olisin halunnut vaihtaa kaksi pienempää kolikkoa yhteen suurempaan, jotta minulle olisi jäänyt vähemmän kolikoita.
Kassa tuumasi, että ei voi vaihtaa niitä rahoja, kun ne ovat olleet jo hänen kädessään🤣
Ilmeisesti rahoista tarkastetaan kassan sormenjäljet.
Seuraavalla kerralla taidan viedä koko ostossumman 5c kolikoilla, jos yleensä seuraavaa kertaa tulee.
Rahanvaihtoyritykset sijaitsevat ihan muualla.
Samahan se on muillakin firmoilla, eivät vain sano sitä ääneen. Asialliset valitukset hoidetaan, mutta kun sama asiakas saa kahdesti viikossa pilaantunutta suklaata tai päälleliimatun hymyn, niin turha niiden kanssa on jankata.
Asiakaspalvelijana olen tavannut näitä vakivavalittajia. Ovat usein eläkeläisiä, joiden elämässä ei ole muuta sisältöä kuin piinata asiakaspalvelijoita jorinoillaan. Tehdään tikusta asiaa, ei suostuta poistumaan että seuraavaa asiakasta voitaisiin palvella, valitetaan keksityistä asioista, uhataan milloin poliiseilla, milloin oikeusjutulla... Onneksi osaan lakia sen verran että uhkailut vain naurattaa (tietenkään en naura asiakkaalle päin näköä). Näihin menee oikeasti tuntikausia työaikaa viikottain, jota voitaisiin käyttää tehokkaammin palvelemalla ihan oikeita asiakkaita.
Tässä juuri odottelen yhtä vakivalittajaa saapuvaksi, ei ole näkynyt pariin viikkoon. Melkein jo alkaa vähän huolettaa, kun sitä ikääkin alkaa hänellä olemaan. Ettei olisi sattunut mitään.
Aika törkeetä.