Lue keskustelun säännöt.
Voinko tulla AV:lle , vaikka mulla on nuha?
Kommentit (7)
Todella törkeetä tulla tänne. tartuttamaan muita.
Onneksi mulla on reimatecit, ei nuhat pääse läpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja kerran mulla oli angiina ja silti olin täällä. Sama se mulle on, mitä te aattelette.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etkö tajua, että täällä on äitiensä syleissä pieniä lapsia! Meidän Nico-Petteri voi saada nuhan, ja mitäs sitten? Haluat vissiin maksaa meidän yksityislääkärikäynnit, kun joudutaan käyttään flunssaista poikaa lastenlääkärillä ja labrassa!