Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean mobiilipankki ei taaskaan toiminut

Vierailija
19.09.2018 |

Onneksi kirjautuminen onnistui verkkopankista.
Tämä näyttää olevan aika yleistä, ettei Nordean mobiili toimi.
Tuntuu hölmöltä niiden puolesta, jotka eivät voi kuluitta käyttää verkkopankkia vaihtoehtoisena tapana hoitaa pankkiasiat.
Miten tuommoinen voi edes olla hyväksyttävää?!
Ensin ihmiset ajetaan mobiilin käyttäjiksi ja sitten se ei edes toimi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että olin juuri päivittänyt mobiilipankkisovelluksen. Tunnuslukusovellusta käytin verkkopankkiin kirjautumiseen.

Vierailija
2/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Nordean mobiilipankkia vuosikaudet ja KOSKAAN ei ole ollut ongelmia.

Katso peiliin, veikkaan että vika löytyy sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Nordean mobiilipankkia vuosikaudet ja KOSKAAN ei ole ollut ongelmia.

Katso peiliin, veikkaan että vika löytyy sieltä.

Onpa tod vaikea uskoa, ettei KOSKAAN ole ollut ongelmia, kun Nordealla on oman ilmoituksensa mukaankin käyttökatkoja ja häiriöitä mobiilissa.

Peilistä näkyy vain ruskettunut, iloinen ihminen, eikä mitään pankkiongelmaa. Lol.

Vierailija
4/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsom hyvin pelaa, saldo 61 cent otanko kuvakaappauksen, ette kuitenkaan usko 🐹😃

Vierailija
5/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on toiminut joka kerta, kun olen sitä halunnut käyttää. 

Vierailija
6/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole ollut vielä koskaan ongelmia, tosin, en käytäkään päivittäin, joten olen varmasti onnistunut käyttämään oikeaan aikaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Nordean mobiilipankkia vuosikaudet ja KOSKAAN ei ole ollut ongelmia.

Katso peiliin, veikkaan että vika löytyy sieltä.

Onpa tod vaikea uskoa, ettei KOSKAAN ole ollut ongelmia, kun Nordealla on oman ilmoituksensa mukaankin käyttökatkoja ja häiriöitä mobiilissa.

Peilistä näkyy vain ruskettunut, iloinen ihminen, eikä mitään pankkiongelmaa. Lol.

No luuletko, että minä käytän mobiilisovellusta 24/7 taukoamatta? On kai siellä voinut olla häiriöitä, muttei niin usein että minä olisin huomannut kertaakaan.

Jeesus, mitä näiden ihmisten päässä liikkuu? Äly hoi. Pistää vihaksi moinen ääliömäisyys.

Vierailija
8/12 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko joutunu hiekkaa serverikoneisii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean tunnuslukusovellus kännykässä on täysin ääliömäinen keksintö. Joo, kullä on kätevä käyttäää ja ei tunnuslukuliuskaan ollut turvallinen, jos sitä kantaa lompakossaan mukana.... Mutta, se että tunnuslukusovellus ja verkkopankkisovellus ovat samassa laitteessa on täysin ääliömäistä. Toki pitää saada puhelin auki ja tietää pin tunnuslukusovellukseen, mutta nyt siis koko rahavarasi ovat yhden PIN-tunnuksen ja puhelimen lukituksen varassa. Tämä siis mitätöi koko muuttuvan tunnusluvun idean.

Erillinen sähköinen tunnuslukulaite kuulostaa huomattavasti järkevämmältä. Tai että tunnuslukusovellus on asennettu erilliselle laitteelle, kuin (full access) verkkopankkisovellus.

Jään odottamaan, että joku mopopoika kertoo, että tää on tätä päivää ja kännykät turvallisia käyttää kaikkeen... Kliffaa.

Kritiikkini ei siis kohdistu MobilePay:tä, Apple Paytä tai Google Paytä kohtaan, jotka ovat mielestäni vaan lähimaksamisen muotoja ja siis yhtä turvallisia käyttää, kuin lähimaksukortit.

Anteeksi purkaukseni :D

Vierailija
10/12 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

olisko joutunu hiekkaa serverikoneisii?

Jos serverikoneella tarkoitat ap:n pimbslooraa niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnteeksKiitos kirjoitti:

Nordean tunnuslukusovellus kännykässä on täysin ääliömäinen keksintö. Joo, kullä on kätevä käyttäää ja ei tunnuslukuliuskaan ollut turvallinen, jos sitä kantaa lompakossaan mukana.... Mutta, se että tunnuslukusovellus ja verkkopankkisovellus ovat samassa laitteessa on täysin ääliömäistä. Toki pitää saada puhelin auki ja tietää pin tunnuslukusovellukseen, mutta nyt siis koko rahavarasi ovat yhden PIN-tunnuksen ja puhelimen lukituksen varassa. Tämä siis mitätöi koko muuttuvan tunnusluvun idean.

Erillinen sähköinen tunnuslukulaite kuulostaa huomattavasti järkevämmältä. Tai että tunnuslukusovellus on asennettu erilliselle laitteelle, kuin (full access) verkkopankkisovellus.

Jään odottamaan, että joku mopopoika kertoo, että tää on tätä päivää ja kännykät turvallisia käyttää kaikkeen... Kliffaa.

Kritiikkini ei siis kohdistu MobilePay:tä, Apple Paytä tai Google Paytä kohtaan, jotka ovat mielestäni vaan lähimaksamisen muotoja ja siis yhtä turvallisia käyttää, kuin lähimaksukortit.

Anteeksi purkaukseni :D

En käytä Nordeaa, mutta olisin kovin hämmästynyt jos ei siihen mobiilipankkiin tarvi lainkaan kirjautua. Ainakin OP:n mobiilisoftalla maksaessa tarvitsen tunnuksen, salasanan ja PIN-koodin. Ja tietysti pääsyn puhelimeeni. Eli neljä tunnistetta ja laite.

Verkkopankki ja tunnuslukulaite on kahden tunnisteen ja suojaamattoman laitteen takana, eli selkeästi turvattomampi vaihtoehto.

Vierailija
12/12 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KäKi kirjoitti:

Älkää käyttäkö verkkopankkia mobiililaitteiltanne, ellei teillä ole luottavalat taholta ostettua virusturvaa. Ilmaiset sisältävät viruksia.

Jaana Tommiska

It-ammattilainen

Kerava

Ääliö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan