Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro joku kirjoittamaton sääntö alaltasi

Vierailija
14.09.2018 |

Ketjun tarkoitus on olla leikkimielinen, joten toivoisin saivartelusta ja lillukanvarsiin takertumisesta vapaata aluetta.

Aloitan:
Kukaan ei koskaan lue (kunnolla) mitään, mihin omassa tutkimuksessaan viittaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa.

Paskanmarjat

Vierailija
2/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritysrajoja ei ole. Kaikki auttavat toisiaan vaikka yksityisistä yrityksistä kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan hevi-osastolla lattialle tippuneet tuotteet kuuluu nostaa lattialta ja laittaa roskiin ja näin todella myös tapahtuu, vaikka kaupoista kaikkia kauhutarinoita usein kerrotaankin.

Vierailija
4/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tapahtuu autokorjaamolla se jää korjaamoon.

Vierailija
5/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tulkitse erialan kollegan lausuntoa asiakkaalle. Luet vain sen niin kuin se on kirjoitettu. Jos kuulet mutinaa, lupaa palata asiaan.

Vierailija
6/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan hevi-osastolla lattialle tippuneet tuotteet kuuluu nostaa lattialta ja laittaa roskiin ja näin todella myös tapahtuu, vaikka kaupoista kaikkia kauhutarinoita usein kerrotaankin.

No kyllä ne aika pitkälti takaisin tiskiin laitetaan. Jos hyväkuntoinen tomaatti pyörähtää lattialle niin tottakai se nostetaan takaisin myyntiin, sori vaan maailmasi murentamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan sano vanhemmille, että ne on paskoja ja pilaavat lastensa elämän, vaikka näin olisikin. 

Vierailija
8/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan hevi-osastolla lattialle tippuneet tuotteet kuuluu nostaa lattialta ja laittaa roskiin ja näin todella myös tapahtuu, vaikka kaupoista kaikkia kauhutarinoita usein kerrotaankin.

No kyllä ne aika pitkälti takaisin tiskiin laitetaan. Jos hyväkuntoinen tomaatti pyörähtää lattialle niin tottakai se nostetaan takaisin myyntiin, sori vaan maailmasi murentamisesta.

Ehkä omalla työpaikallani noudatetaan hygienia-asetuksia tarkemmin sitten. Työn ohjenuorana on, että käsittele elintarvikkeita kuten tahtoisit omiakin ruokiasi käsiteltävän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on aina oikeassa.

Paskanmarjat

Kirjoittamaton? Päinvastoin!

Ja tuo on aina ollut väärinymmärretty ohje, oikeasti sillä on tarkoitettu, että jos asiakas menee kilpailijalle, vika ei ole hänessä, vaan tuotteessasi/ palvelussasi. Nykyäänhän sitä ei edes opeteta kouluissa.

Vierailija
10/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan hevi-osastolla lattialle tippuneet tuotteet kuuluu nostaa lattialta ja laittaa roskiin ja näin todella myös tapahtuu, vaikka kaupoista kaikkia kauhutarinoita usein kerrotaankin.

No kyllä ne aika pitkälti takaisin tiskiin laitetaan. Jos hyväkuntoinen tomaatti pyörähtää lattialle niin tottakai se nostetaan takaisin myyntiin, sori vaan maailmasi murentamisesta.

Ehkä omalla työpaikallani noudatetaan hygienia-asetuksia tarkemmin sitten. Työn ohjenuorana on, että käsittele elintarvikkeita kuten tahtoisit omiakin ruokiasi käsiteltävän

Oikeasti? Nekin, jotka kuoritaan? Ahdistaa tuollainen haaskaus! Kyllähän hedelmät ym pestään kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan hevi-osastolla lattialle tippuneet tuotteet kuuluu nostaa lattialta ja laittaa roskiin ja näin todella myös tapahtuu, vaikka kaupoista kaikkia kauhutarinoita usein kerrotaankin.

No kyllä ne aika pitkälti takaisin tiskiin laitetaan. Jos hyväkuntoinen tomaatti pyörähtää lattialle niin tottakai se nostetaan takaisin myyntiin, sori vaan maailmasi murentamisesta.

Ehkä omalla työpaikallani noudatetaan hygienia-asetuksia tarkemmin sitten. Työn ohjenuorana on, että käsittele elintarvikkeita kuten tahtoisit omiakin ruokiasi käsiteltävän

Todennäköisesti se lattia on puhtaampi kuin sen Puska-Jussin kädet joka kopeloi niitä tomaatteja sen jälkeen kun on ensin raapinut persettä, kivanut nenää, aivastanut käteen ja rapsutellut munia. Itseäni hen.koht. ei todellakaan haittaa ostaa lattialla pyörähtänyttä tuotetta koska pesen sen joka tapauksessa. Tässä 10 vuoden kaupanuran aikana kun on tullut nähtyä kaikenlaista, ja se kaikista kuvottavin osuus on asiakkaiden käytös - aivastellan/yskitään tahallaan paljaiden tuotteiden päälle (esim. juuri hevi, irtomyynti pullat/leivät/karkit...), kaivetaan nenää ja sit aletaa puristella omenoita jne eli ihan se ja sama jos joku pyörähtää lattialle niin ei se ainakaan sen likisempi ole.

Vierailija
12/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on aina oikeassa.

Paskanmarjat

Kirjoittamaton? Päinvastoin!

Ja tuo on aina ollut väärinymmärretty ohje, oikeasti sillä on tarkoitettu, että jos asiakas menee kilpailijalle, vika ei ole hänessä, vaan tuotteessasi/ palvelussasi. Nykyäänhän sitä ei edes opeteta kouluissa.

Meillä tuo "asiakas on aina oikeassa" selitettiin koukussa niin, että asiakas ei suurimmassa osassa tapauksia todellakaan ole oikeassa, mutta häntä tulee kohdella kuin tämä olisi oikeassa, ja alkaa asiaa selvittämään, ja lopulta joko pahoitella tilannetta, mutta ei mahda mitään, tai antaa periksi, riippuen onko asia iso vai pieni, sillä joskus se asiakkaan tahdon läpi saaminen on kannattavampaa yritykselle kuin se, että hän poistuu liikkeestä ja äänestää jaloillaan. Ikinä ei saa sanoa asiakkaan olevan VÄÄRÄSSÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaan ei saa hakea saikkua työntekijä pulan vuoksi, vaan flunssassakin on tultava töihin pelottelemaan asiakkaita. Joten tervetuloa vaan hakemaan meiltä flunssapöpö.

Vierailija
14/18 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virastossa on joku toimistoihminen tai virkamies tehnyt virheen, ja asiakas huomaa sen ja tuo esille, sitä ei myönnetä ennen kuin on äärimmäinen pakko, eli tulee kirjallinen valitus ja ehkä siitä vielä hävitään oikeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa assistenttihommissa mitä olen tehnyt, sisäiset asiakkaat on jaettu kollegiaalisesti ryhmiin. Kusipäisistä tyypeistä varoitetaan ensimmäiseksi, samoin mukavimmat ihmiset nimetään. Palvelualttius on suoraan verrannollinen siihen, miten käyttäydyt. Fiksut esimiehet tiedostavat tämän, tyhmimmät rivityöntekijät eivät.

Vierailija
16/18 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos virastossa on joku toimistoihminen tai virkamies tehnyt virheen, ja asiakas huomaa sen ja tuo esille, sitä ei myönnetä ennen kuin on äärimmäinen pakko, eli tulee kirjallinen valitus ja ehkä siitä vielä hävitään oikeudessa.

Meilläkin on tämä käytössä

Vierailija
17/18 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työkalujen" käyttötapoja ei paljasteta asiakkaille, eikä niiden anneta kurkkia liian tarkkaan ohjauspaneelia 😅 Ja jos joku kysyy palkkaa, se on ammattisalaisuus 😄

Vierailija
18/18 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varastossa hedelmä- tai vihanneslaatikkopinot kaatuvat, niin kyllä lattialle levinneet tuotteet vain kerätään takaisin laatikoihin. En edes muista kenenkään koskaan sanoneen, ettei saisi kerätä, koska muuten hävikki olisi todella suuri. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi