Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olin päivystyksessä ja lääkäri paiski hommia, kun hoitajat taas istuivat
Kommentit (2)
Minä olen vajaan kahden vkon aikana ollut kolmesti päivystyksessä ja hoitsuista + lekureista nähtiin vain liepeet kun ne juoksivat edestakasin osastolla.
Kukaan ei joutanut istumaan. 2viikkoa sitten olin lapsivuodeosastolla eikä aina kukaan ehtinyt vastata hälyyn kiireen takia. Kopeissakaan kukaan ei istuskellut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lääkärit oli varmaan 2001 noin 6kk lakossa.