Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei tämä palsta vois aueta tuntia aiemmin ja mennä kiinni tuntia myöhemmin?
Kommentit (3)
Mitä sä ihan hulluja puhut! Aina ollut näin, niin mitä sitä muuttamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ihan hulluja puhut! Aina ollut näin, niin mitä sitä muuttamaan.
No sinähän oletkin tuore palstalla :D
Ei ole kauaa sitten kun palsta oli auki koko yön, sitten muttui et vain kirjautuneet sai kirjoittaa yöllä ja sitten laitettiin kiinni. Syynä asiattomat viestit.
Alue: Aihe vapaa
Johonkin se raja on vedettävä, miksei tuntia myöhemmin kiinni, miksei tuntia aiemmin kiinni?